Ασκήσεις γυμναστικής για να κάνετε μέσα στη θάλασσα!

από την Όλγα Στάμου


πηγή Pinterest

Tους καλοκαιρινούς μήνες  μια από τις πιο ευχάριστες δραστηριότητες είναι οι βουτιές στη θάλασσα. Είναι μια δραστική και δροσερή απάντηση στις υψηλές θερμοκρασίες και ένας τρόπος να περάσετε όμορφα τη μέρα σας. Κατά τη διάρκεια της παραμονής σας στο νερό μπορείτε να δοκιμάσετε κάποιες εύκολες ασκήσεις γυμναστικής ώστε να ενεργοποιήσετε όλο σας το σώμα.

 

Ζέσταμα

Ξεκινήστε με περπάτημα σε έντονο ρυθμό μέσα στο νερό. Η αντίσταση αυξάνει την αποδοτικότητα. Κάντε το για τουλάχιστον 5 λεπτά. Γυμνάζονται τα πόδια σας και η περιοχή των γλουτών αλλά και οι γάμπες.

Aναπηδήσεις

Συνεχίστε με 30 αναπηδήσεις ανοιγοκλείνοντας τόσο τα πόδια όσο και τα χέρια σας. Κρατήστε σφιχτή και την περιοχή της κοιλιάς σας για να πετύχετε ενεργοποίηση όλου του σώματός σας.

Side Kicks

Kρατήστε σταθερά ίσιο τον κορμό σας και κάντε πλάγια άρση του ποδιού σας. Μην ξεχνάτε παράλληλα να κρατάτε ενεργοποιημένη την κοιλιά σας. Επαναλάβετε 30 φορές σε κάθε πόδι. Προσπαθήστε το άνοιγμα του ποδιού σας να είναι όσο πιο ευθυγραμμισμένο με την κάθετη στάση σας.

Περιστροφική κίνηση κορμού

Ανοίξτε τα πόδια σας στο άνοιγμα της λεκάνης και κρατώντας τεντωμένα τα χέρια σας ενώστε τα μπροστά από το στήθος. Περιστροφικά γυρίστε εναλλάξ μια δεξιά και μια αριστερά. Κρατήστε σταθερά τα πόδια σας και προσπαθήστε να γυρίσετε όλο τον κορμό σας. Επαναλάβετε την άσκηση 30 φορές. Ενεργοποιούνται οι κοιλιακοί και ενδυναμώνει ο κορμός σας.

Εκτάσεις χεριών

Φέρτε τα χέρια σας μπροστά από το στήθος και τεντώστε τα στα πλάγια. Κρατήστε ενεργοποιημένη την κοιλιά σας και επαναλάβετε για 50 φορές. Η άσκηση επικεντρώνεται στην περιοχή τον χεριών και του στήθους.